Články

Nabízíme zajištění veškeré právní agendy nutné pro obchodní činnost. Naše advokátní kancelář se zabývá právními službami a poradenstvím v oblasti obchodního práva.
Naše advokátní kancelář se zabývá komplexními právními službami a právním poradenstvím v oblasti práva nemovitostí, a to od kupní, nájemní či darovací smlouvy, přes smlouvy o zřízení věcného břemene či smluv zástavních, smlouvy o vypořádání spoluvlastnictví, řešení sporů až po právní služby v souvislosti s bytovým družstvem nebo katastrem nemovitostí. Pokud tedy hledáte spolehlivého advokáta na nemovitostní právo, pak jsme připraveni věnovat se plně vašim požadavkům.
Hledáte spolehlivou advokátní úschovnu v Brně? Potřebujete mít jistotu, že vaše peníze nedostane druhá strana dříve, než splní své povinnosti? Využijte spolehlivosti a garance, které poskytujeme v rámci služby "advokátní úschovna Brno".
Nový občanský zákoník přinesl změny ve vztahu ke kupní smlouvě. Pokud chcete mít jistotu, že kupní smlouva dle nového občanského zákoníku obsahuje všechny předepsané náležitosti, pak si přečtěte náš článek.
Od nového roku 2014 došlo v oblasti nájemních vztahů a nájemních smluv k několika podstatným změnám s ohledem na nový občanský zákoník. V textu níže vás seznámíme s hlavními rozdílnostmi, které odlišují nájemní smlouvy před rokem 2014 od nájemních smluv nového občanského zákoníku (od 1. 1. 2014).
Přestože věci spojené se závětí nemusí být často radostné, i otázku závěti je třeba velmi důsledně a pečlivě řešit. Od 1. 1. 2014, kdy byl vydán nový občanský zákoník, se řada věcí spojených se závětí změnila.
Hledáte web, kde budete moci stáhnout nový občanský zákoník pro rok 2014? Rádi vás nasměrujeme. Řada věcí se v novém občanském zákoníku mění a je třeba být dostatečně informován. Z tohoto důvodu vám poskytujeme odkaz na nový občanský zákoník ke stažení.
Nejsou Vaše sousedské vztahy ideální. Řešíte různé situace v rámci vašich sousedských vztahů a případně přemýšlíte i o právní radě či právní pomoci advokátní kanceláře? Sousedské právo máme v malíčku.
Ptáte se, jak řeší nový občanský zákoník (2014) výživné? Je pro Vás problematika výživného neprůhledná či řešíte nějaké specifické problémy? O povinnosti výživného a související problematice se dozvíte zde.
Hledáte zkušenou advokátní kancelář, u které můžete poptat právní služby se zaměřením na všechny oblasti práva? Zjistěte, proč vybrat právě naši advokátní kancelář.
Nabízíme vám právní služby pro oblast rodinného práva. Pokud potřebujete řešit rodinné právo s přímou konzultací v Brně, pak jsme připraveni vám pomoci. Naši advokátní kancelář se specializací na rodinné právo najdete na adrese Bohunická 517/55, Brno.