Články

Hledáte spolehlivou advokátní úschovnu v Brně? Potřebujete mít jistotu, že vaše peníze nedostane druhá strana dříve, než splní své povinnosti? Převeďte vaše peníze do advokátní úschovny (Brno) a budete mít jistotu.
Nový občanský zákoník přinesl změny ve vztahu ke kupní smlouvě. Pokud chcete mít jistotu, že kupní smlouva dle nového občanského zákoníku obsahuje všechny předepsané náležitosti, pak si přečtěte náš článek.
Od nového roku 2014 došlo v oblasti nájemních vztahů a nájemních smluv k několika podstatným změnám s ohledem na nový občanský zákoník. V textu níže vás seznámíme s hlavními rozdílnostmi, které odlišují nájemní smlouvy před rokem 2014 od nájemních smluv nového občanského zákoníku (od 1. 1. 2014).
Přestože věci spojené se závětí nemusí být často radostné, i otázku závěti je třeba velmi důsledně a pečlivě řešit. Od 1. 1. 2014, kdy byl vydán nový občanský zákoník, se řada věcí spojených se závětí změnila.
Hledáte web, kde budete moci stáhnout nový občanský zákoník pro rok 2014? Rádi vás nasměrujeme. Řada věcí se v novém občanském zákoníku mění a je třeba být dostatečně informován. Z tohoto důvodu vám poskytujeme odkaz na nový občanský zákoník ke stažení.
Nejsou Vaše sousedské vztahy ideální. Řešíte různé situace v rámci vašich sousedských vztahů a případně přemýšlíte i o právní radě či právní pomoci advokátní kanceláře?
Ptáte se, jak řeší nový občanský zákoník (2014) výživné? Je pro Vás problematika výživného neprůhledná či řešíte nějaké specifické problémy?
Hledáte zkušenou advokátní kancelář, u které můžete poptat právní služby se zaměřením na všechny oblasti práva?
Nabízíme vám právní služby pro oblast rodinného práva. Pokud potřebujete řešit rodinné právo s přímou konzultací v Brně, pak jsme připraveni vám pomoci. Naši advokátní poradnu najdete na adrese Bohunická 517/55, Brno.